Vår helg ♥

Helgen har jag spenderat med mitt pälsk. I fredags chillade vi hemma framför Let's Dance med god mat, lyssnade på musik och tog det lugnt bara. I lördags var det upp med tuppa som gällde, då baby drog med mig för att kolla på en innebandy-match. Det var helt okej, jag gillar innebandy och blev lite sugen på att spela själv faktiskt. UIK vann stort. Det var nog enbart för att de kände av att jag hejade på dom från läktaren. Sen på kvällen drog vi till Vällingby och käkade på donken och gick på bio.

Äntligen har jag sett Avatar och jag tyckte som de flesta andra jag har hört, att den var helt amazing. Riktigt bra film med riktigt fina bilder. Rekommenderas starkt! Dock ville vi egentligen se 3D men det fanns så dåliga platser kvar så vi tog den vanliga och det funkade ju kanon ändå.



Efter bion drog vi hem till mig. Eller först till videobutiken där älsklingen köpte sex nya filmer. Så vi kunde ha film-marathon så långt vi orkade. På söndagen drog vi hem till honom och gjorde pizza och glodde mer film och myste :) Riktig slapp men skön helg med andra ord. Med min älskade Herr Morris ♥


Kommentarer
Skrivet av: Sachi

snygg blogg! Avatar är så jävla grym! såg den nyss haha

2010-01-30 @ 01:32:37
URL: http://spectroscope.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0