5 december 2010.

Billy är helt förändrad. Umgås med en del hemska människor. Beter sig helt annorlunda. Ser helt annorlunda ut, rasat i vikt som fan tydligen.

Min älskling och min bästa vän finns inte mer, han är försvunnen. Kan inte beskriva hur ont det gör i mitt hjärta nu alltså.

Förresten ringde hans nya flickvän mig inatt. Fyfan. Mer IQ-befriad äcklig jävla skabbslyna får man fan leta efter.
Helt sjuk i huvudet. Förresten behöver man nog inte leta så länge, för den här världen är full av äckliga falska jävla människor. Jag sa att hon var en fitta och att hon kunde dra åt helvete, det är jag stolt över.

Låg och skakade hela natten, det kokade av ilska i mig. Jag grät tills jag fick andnöd.

Från och med nu är allt annorlunda. Jag ska bli annorlunda.

Ge mig en pistol. Jag skulle inte tveka en sekund.

DU HAR DÖDAT MIN BÄSTA VÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Klick

I heart you!

2010-12-06 @ 03:07:22

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0