Rensa ut skiten.

Idag har jag rensat som en tok hemma och slängt flera påsar med rent skit. Fruktansvärt skönt när man får sina ryck och mycket crap försvinner. Man känner sig lite lättare och jag tror faktiskt att en rensning av gamla prylar och kläder faktiskt kan vara bra psykiskt också. Så nu känns det toppen! :)

Imorgon fortsätter jag lite..

Nu sitter jag här mätt som en jag vet inte vad efter en rejäl köttbit med pommes och tzatziki, inte helt dumt på en torsdag såhär.

Klockan 20.00 slänger jag mig framför tv:n och kollar på "Mammas pojkar" och sista avsnittet av "Inlåst". 
Fantastico.

 (Google.se)

Egentligen ett riktigt sugigt program men som jag ändå lyckats fastna i på något sätt.  

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0