Godmorgon världen!

Klockan är lite över 09.00 och det är onsdag. Jag ska göra mig lite frukost snart och fundera på vad jag ska göra av den här dagen. Jag hoppas någon ringer idag! Usch jag tycker inte frukost är gott längre och jag hoppar gärna över den och tar lunchen direkt istället. En mycket dåligt utvecklande ovana.
Kan ni inte ge mig några tips på vad man kan äta till frukost? Jag behöver variation känner jag.
Och min fantasi ligger på noll känns det som.


Åh jag skulle vilja köpa nya mysiga höstkläder men plånboken ekar så det går inte. Fast titta kan man ju, kanske att jag tar mig iväg någonstans och dregglar och suktar efter lite fina saker idag. I väntan på alla dessa förhoppningsvis existerande positiva samtal.
Ge mig pengar!




Kommentarer
Skrivet av: Hugo

Ät masa frukt! det är asgott ju =)

2009-08-19 @ 11:03:14
Skrivet av: Jennie

Åh tack så mycket, glad jag blir :)

2009-08-19 @ 11:52:12
URL: http://unreal.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0