Gla Pårre!

Påskafton idag. Jag vaknade upp tidigt hemma hos älskling med mensvärk, vilket alltid är lika "roligt". Tog mig i kragen och släpade mitt trötta arsle hela vägen hem iallafall och gissa om jag var genomblöt av svett när jag kom hem. Det börjar ju blir varmt ute nu och går man i rask takt så är det dusha bums som gäller höhö.

Här hemma har jag myst med syster lite och letat påskägg med pengar och godis i :) Underbar mamma man har!

Nu sitter jag här och är allmänt uttråkad, funderar på att måla naglarna i någon ful färg och sminka till mig lite innan det är dags för att käka fransk fiskgratäng och sedan bege sig iväg igen. On the run it is...

Jag älskar The Hills!!
 ... Heta Tjejer!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0