Är min blogg döende?

- Nej det är den inte.
Den har bara legat i koma ett bra tag, men jag tror den är på bättringsvägen nu. Tyvärr kan man aldrig vara säker på det, eftersom den lätt kan få återfall in i koman.

Vad fan har jag pysslat med de senaste ..uhm veckorna då?
Till en början minns jag att jag hade kul och mycket att göra och därför sket jag i att skriva här. Helgerna har mestadels varit fyllda med party och alkoholen har flödat. Jag älskar helger.

Den senaste tiden har jag för det mesta gråtit. Kan inte hjälpa det. Undra om jag är en ovanligt svag och ynklig person? Ibland inbillar jag mig att jag bär på en enorm styrka inuti, men att alla "tråkigheter" innebär att jag inte kunnat använda mig av min styrka. Mitt liv tär på mig något enormt och ibland är det svårt att se något ljus i tunneln. Jag lider inte av någon dödlig sjukdom och jag har både familj och vänner som bryr sig om mig, samt att jag bor under tak och får äta mat varje dag. Vad har jag att klaga på egentligen? Mina tankar går faktiskt väldigt ofta ut till andra människor som har det svårt och jag har lätt för att känna stort medlidande och dela såväl sorg som glädje med människor runt omkring mig, antingen närstående eller okända.

Varför jag skulle skriva det har jag ingen aning om..
Mitt liv har varit mörkt, ibland otroligt bäcksvart. Men det har funnits ljusa stunder och det är dessa jag lever för. En av de absolut största ljuspunkterna i mitt liv var när jag träffade DIG! Du andades liv i mina lungor och dina blickar gav mig hopp om framtiden. Din ömhet och kärlek var helande för mig. Jag vet att du inte förstår hur mycket du verkligen betyder för mig, men jag önskar att du visste! Trots våra motgångar, så har de här tre åren med dig utan tvekan varit de bästa i mitt liv. Jag är så tacksam för din fantastiska vänskap och otroliga omtanke. Med din kärlek så kan jag fortsätta min kamp mot all skit. Låt mig få finnas för dig! Med din kärlek ser jag ett ljus i tunneln. Låt mig få vara din älskling! Med din kärlek kan vi kämpa tillsammans mot ett lyckligt liv. Min kärlek finns för dig och vad som än händer kommer den aldrig slockna. Ditt namn är inristat jävligt djupt i mitt hjärta ska du veta.

Du skulle ringa idag sa du, men jag har väntat vid telefonen hela dagen utan att få ett samtal. Inte ett sms ens...
Jag är inte redo att ge upp det finaste i mitt liv, Är du det?

Jag älskar dig Billy.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0