Donkidonk.

Vilket skönt väder det var ute idag, soligt och fint! Fick med mig Korvklunk på prommis iallafall :) Vi gick inte långt men skönt var det ändå.

Sedan blev det lunch och en välbehövlig dusch^^ Efter det begav jag mig till Sumpan för att möta upp pappa och vi gick tillsammans för att hämta lilla skruttan. Som by the way fyller två år snart..vad köper man till en två-åring?

Efter vi hade hämtat den där vildingen så gick vi hem till dom och väntade på Elin och Camilla. Sen blev det käk från donken :)

Middag: QP Cheese med pommes frites.

Skönt nog fick jag skjuts hem sen.. I am a Latmask.

Nu är det hög tid för lite "Andra Avenyn" :)


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0