Åh vad kul :)

Jag har kommit över en skitrolig sida, som jag bara måste tipsa om!
www.karaokeparty.com

För alla er som gillar att sjunga karaoke!! Och liksom jag inte äger ett Singstar...
Superkul verkligen, man kan välja bland massa låtar och sedan är det bara att koppla in microfonen och ge gärnet!
Jag sjunger hellre än bra ..är det inte så man brukar säga? ;)
Jag vet definitivt vad jag kommer ägna större delen av dagen till imorgon hihi.. Vilken partyhöjjare det där kan vara också. Lovely just lovely!

På tal om något annat så funderar jag starkt på att bli mörkhårig igen. Trivs nog bäst i det egentligen, troooor jag. Där är problemet, jag är inte helt säker men blir det helt åt skogen så är det ju bara hår ..right? ;) Har en tendens att falla tillbaka till mörkt/rött hår igen när det börjar närma sig höst och vinter. När det vankas sommar är det istället blondinen inuti mig som vill fram. Wellwell jag får se hur jag gör.. Vilket I-lands problem, visst Kokko? ;)

 ... Ett stycke Emilie och ett stycke Nathalie. Mörkhårig var jag iallafall.

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

haha av alla bilder du har på oss, tog du den sämsta eller;)

2008-08-23 @ 12:53:24

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0