Torsdagen 14e oktober.

Idag har varit en lång och jobbig dag, tiden har gått så väldigt långsamt. Besöket hos psykoterapeuten gick som vanligt. Känns rätt bra att sitta hos henne och prata lite, samtidigt som det inte hjälper ett jävla skit. Det är bara jag som styr över mig själv, det får jag bevisat gång på gång. Saker påverkar mig till den grad att jag inte längre orkar med det här. 

Sväljer konstant för att inte brista, håller ihop och håller tillbaks precis som vanligt, precis som alltid. Jag klarar inte mycket till, jag kommer flippa ut BIG time snart och det blir ingen rolig historia. 

Jag tänker tillbaks på den där natten, när du satt och höll mig skithårt i handen och tröstade och bara fanns där när jag behövde det som allra mest. Det glömmer jag aldrig ... Du är fin du..

Jag saknar dig så jävla mycket. Varenda millimeter av min kropp skriker efter dig. Jag orkar inte det här, jag fixar det inte.. Jag vill ha dig!!!!!!!!!!!!!! ♥ Jag älskar dig oändligt mycket.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0