Ge mig en laddad pistol.

Okej lösenskyddad blogg.

Allting suger. Jag mår illa konstant och är så sjukt jävla olycklig. Som sagt, min värsta mardröm. 

Blivit sjukskriven nu. Jag lider förtillfället av ännu en till diagnos ... Maladaptiv stressreaktion med stört beteende. Garvat en del åt det, inte för att det alls är kul utan bara så jävla komiskt. Fått kontakt med soc och har en bunt med papper som jag ska fylla i. Jippie detta är så kul..

Sättas på antabus? - Tack, men nej tack. Skulle inte tro det va. 

Sättas på lugnande mediciner? - Nej tack, jag har fått nog av det. 

Gå med i AA? - Tillåt mig fnysa. Fnys.

Läggas in på sjukhus? - Never again. 

Om några veckor är det dags för dom att göra hembesök, kul i jul, jag har liksom inget hem haha...

Det finns så mycket saker jag inte berättat för er. Ord som jag aldrig uttalat högt. Saker som äter upp mig inifrån. Det finns så mycket känslor och tankar. 

Till dig: Fuck you din äckliga jävel, jag hatar dig så grovt mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Till dig: Man får inte göra såhär, det är olagligt. Jag älskar dig.

Till dig: Du har krossat mitt hjärta totalt, jag är så trasig man bara kan bli. Jag känner mer kärlek för dig än vad som ryms i min lilla kropp. Finns inga ord som är tillräckligt stora för vår kärlek. 

I'm in hell and only you can take me to heaven. ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0