Lazy monday.

Tjabba!
Här sitter jag och käkar mig fet på pannkakor och chokladmuffins som jag bakade igårkväll. Chokladmuffins med chokladbitar i, så jävla mums..

I helgen
led jag av konstant huvudvärk som vägrade ge med sig så jag har bott i sängen på min spikmatta och knarkat alvedon i princip. Även idag har jag varit hemma och häckat, skickat iväg lite jobbansökningar och renoverat mitt yttre en smula. Eller okej jag tog en lång dusch och gjorde en ansiktsmask haha. Restaurangen som jag provjobbade på i förra veckan har inte hört av sig tyvärr, vilket måste innebära nu att han har bestämt sig för att anställa någon av de andra brudarna. Hursom så tänkte jag ringa imorgon och höra efter iallafall och eventuellt ringa på ett annat jobb också. Som verkligen inte tilltalar men det är ett jobb och jag är desperat.

Jag fick ett brev hem idag med pengar som vi alla trodde hade gått förlorat i post-världen men idag dök det upp i brevlådan woho! Väl behövda lagom till imorgon då jag tänkte dra in till stan med bästis för en liten shoppingrunda. Ska bland annat köpa någon keps eller något, eftersom mitt huvud inte verkar tåla sol.
 


Om en timme börjar det en dokumentär om "Sex and the City 2" som jag ska bänka mig framför. Ladda lite inför fredag då Cicci och jag ska gå och se den på bio!! :D:D:D Woho som jag längtat!! Eventuellt blir det party före/efter filmen. Och på lördag håller vi tummarna för fint väder, då kör vi grillning på ängarna och på kvällen blir det party och Eurovision song contest! Längtar till helgen :)


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0