Levande begravd.

I fredags var jag och tränade och käkade lite mat med Cicci. Efteråt blev vi sugna på öl så vi gick på systemet och köpte ett par, som vi drack medans hon lekte sminkös på mig. Senare drog vi oss till Greens och Klick kom förbi och joinade. Ett par järn senare och en herrans massa skitsnack om allt och inget så åkte Cicci och jag hem till min pojkvän. Där blev det massa dans som vanligt numera haha. Roligt var det iallafall. Party all night long. Inte lika roligt när man ska iväg halvt bakis och vara barnvakt efter två timmars sömn dock. Men det gick bra! Jag och syster har spelat massa Wii som vi numera har här hemma, kul :)

I måndags var jag och älsklingen på bio och såg Beck - Levande begravd.
Det var medlemskväll och jag lyckades få tag i biljetter så vi bjöds på popcorn och läsk och fick se förhandsvisningen av filmen. Den var riktigt bra tycker jag! Man satt som på nålar vissa stunder och en gång hoppade jag till rejält, men jag var inte ensam kan jag säga haha..
Pälsk och jag käkade på Max och det var asgott sen drog vi hem och bara myste resten av kvällen.
Underbara måndag.

Ikväll kommer jag möjligen slänga upp lite bilder från fredagen :)

Nu ska jag fortsätta dammsuga och sen kommer skrutten hem snart och vill spela Wii säkert, haha inte mig emot!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0