Kvällsläget.

Nu är jag trött på att vara sjuk! Har haft feber till och från de senaste två-tre dagarna nu och haft ont i halsen samt snorig och slemmig. Härligt att veta, yes I know ;)

Idag har jag ägnat dagen åt att mest vila ut mig så jag kan få bli kry. Kollat serier på nätet och tvättat två maskiner, diskat och ätit mat ungefär. That's about it.
Igår däremot så jobbade jag faktiskt :) Provjobbade på en restaurang i Mörby. Jättekul att jag fick chansen och jag kommer få ett samtal senare i veckan om huruvida jag ska dit igen eller inte. Jag håller mina tummar hårt men annars så ser jag det här som en bra erfarenhet i sig och det var kul att testa på! :)

Nu ska jag äta glass och dö lite mer i sängen, imorgon ska jag vara pigg och frisk och därmed basta!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0