It's me and the godisskål.

Fredag it is. Jag har svettats som en gris idag, jisus vad varmt det är ute. Jag har gått med tunt linne och svettats som en gris, men jag var nog inte ensam iallafall höhö. Tränat har jag gjort idag, fast det blev en mindre trevlig upplevelse. Mådde så sjukt illa och var yr, detta på grund av att jag stått i solen en stund innan jag gick in på gymmet. Jag MÅSTE köpa någon slags huvudbonad eftersom jag så jäkla lätt får solsting. I början på nästa vecka ska jag köpa mig en keps eller liknande!

Efter gymmet har jag hängt med lillasyster och Cicci, vi har planerat lite mer kring våran tattoo som ska pryda våra kroppar om inte allt för länge. Sen har jag varit på Coop Forum, skulle kolla om det fanns några schyssta ballerinos där men icke! Ibland kan man faktiskt hitta riktiga fynd på livsmedelsaffärer må ni tro..

Nu ikväll känner jag inte för något annat än att krypa ner i sängen, kolla på någon film och käka godis :)


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0