Ett stycke wunderbar lördag.

När hela patrasket vaknade i lördags lagom schletna så var ingen direkt pigg.... tills vi fick se det jättefina vädret med soool!! :D

Vi gjorde oss i ordning och drog till Willys och handlade allt möjligt gott. Dags för en rejäl grillning! Flintastek med sallad och beasås, grillspett, korv med bröd, chips, läsk med mera.. Pilkastning och häng i hängmattan gjorde det till en härlig sommardag med musiken dunkande. W u n d e r b a r t !!

Lite pics:








Hahaha den sista bjuder jag på...
Mot kvällningen drog jag och älskling hem till mig igen och lagade lasagne och kollade på skräckfilm.
The babysitter - Se den inte, den sög! Men det gjorde inget för då gick vi och la oss tidigt, somnade i varandras armar som vi oftast brukar :)

Älskar dig älskling ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0