Ett stycke härlig fredag.

Min helg har varit wunderbar, trots att jag känt mig småsjuk. Som jag misstänkte så bröt det ut ordentligt efter fredagens festande. Så nu sitter jag här och hostar och snörvlar och känner mig allmänt misshandlad typ. Men det var det trots allt värt :) Fredagen började med att jag och bästis vandrade runt i Solna litegrann och käkade lunch på Taco Bar. Jäkligt asgott. Sedan shoppade vi lite smått och gott och drog oss hem till mig för att fördrinka lite och fixa oss.

Efter ett par timmar mötte vi upp älsklingen och Robin och snälla Myran som skjutsade oss till Harry B James. Där möttes vi av en fett otrevlig vakt med taskig attityd från första sekund. Så jäkla surt att vakter ska bete sig svinigt utan anledning när det är precis motsatt attityd de bör ha och trevligt välkomna in eller neka, säga vad som gäller och varför. Vi hade inte gjort fel alls och ingen var det minsta full så han hade antagligen en pissig dag och tog ut det på oss. Yeye in kom vi iallafall och bärsen, drinkarna och shotsen rann ner finfint. Tyvärr var det inget liveband som spelade, men vad gör det när Cicci och jag underhöll folket med dans på scenen haha! ;)

Kvällen avslutades med taxi hem till mig där vi spelade Wii och käkade tårta. Sen däckade alla haha..
Stor puss för att ni ville vara med och fira mig! :D

Bildbomb:














Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0