Bra avslutning på veckan.

Måndag idag, ny vecka med blandade känslor. Förra veckan avslutades riktigt bra ändå..



I torsdags var det dags för vårmarknad och jag och älsklingen vandrade runt en stund, köpte några filmer, tittade på uppträdanden och åt brända mandlar. Myspys. Efter en stund mötte vi upp några polare och satte oss på krogen för en öl. En öl blev några fler och vid halv ett drog vi oss hemåt. Trevlig kväll var det iallafall :)

På fredagen blev det en slapp dag med hemkörda pizzor och en av de nya filmerna. Vi degade i soffan fram till klockan 20.00 då Cicci och jag skulle dra oss till Kista för att gå på bio. Det var äntligen dags för SEX AND THE CITY 2 wiiiiiiee :) Filmen levde upp till mina höga förväntningar och jag skrattade väldigt mycket, underbart!!



På lördagen tog jag och hjärtat en låång sovmorgon och sen när vi vaknade låg vi kvar och kramades och pratade i några timmar, älskar det! Sen drog jag mig hemåt för att hämta nya kläder och göra mig lite fräschare. På kvällen åkte jag tillbaka och vi kollade på Eurovision med hans bror, pappa och Cicci. Jag hejade på Tyskland hela tiden och det var kul att dom vann. Några kalla cider och öl senare och partyt var igång haha.. Jag lyckades göra bort mig både en och två gånger, men det bjuder jag på. Efter lite dans och ett parti drinking ludo kände jag mig besegrad och käkade lite och sen var det sängen.



På söndagen när vi vaknade så mådde vi som vi förtjänade haha. Men det var bara att bita ihop, ut och grillas skulle det. Åh så gott med grillade hamburgare med massa sallad, rödlök, ost och dressingar! Vi var ute hela dagen och spelade krocket (stavning?) på gräsmattan. På kvällen blev det mys med pälsk, lite pasta carbonara och ännu en till film, som sög så jag somnade gott istället haha..



Kommentarer
Skrivet av: ebbaho

Trevligt:)

2010-06-06 @ 20:05:15
URL: http://ebbaho.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0