Springfeelings.

Vi börjar med det dåliga, jag håller på att bli sjuk. Vaknade med skitont i halsen och en allmänt mörbultad känsla i hela kroppen. Dagens träning blev inställd och jag försökte sova ut ordentligt. Tagit två alvedon, proppat i mig c-vitamin i form av mandariner och druckit mängder med vatten. Jag håller alla mina tummar för att det inte bryter ut ordentligt nu.

Till det positiva. Jag har fått låna en gammal mobil av älskling så numera är jag kontaktbar igen. HALLELUJA!
Dessutom börjar det nalkas vår tamefan. Solen skiner och snötäcket på det hemska skatboet utanför fönstret börjar smälta och rinna ner. Yesyesyes! Jag älskar vår och sol och värme. Man känner sig mycket gladare och positivare och får mer energi, det behövs! :)



Nu ska jag ringa hem mitt lilla bustroll och sedan blir det läxläsning och middag framför Snövit. Det var inte igår precis.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0