Off till Norrtälje!

Nu har jag snart packat klart. Imorgonbitti sticker jag till Norrtälje ett par dagar, ska bli himla skönt. På tisdag ska sötnosen firas, hela tio år fyller min lilla bebis. Galet! Anyhow det ska vandras i stan, badas, solas, grillas, busas, gå på marknad unt so weither.. :)

Igårkväll hade jag, älskling, Cicci och Robin förövrigt en helmysig myskväll med massa gott att käka och vi tittade på Shutter Island. Äntligen har jag sett den, tyckte den var helt jävla skruvad och förvirrande men jag gillade den!

Nu ska jag packa det sista och sen försvinner jag och blir datalös under cirka en vecka. Men I'll be back.
PUSS.

       


Kommentarer
Skrivet av: AB PW

zumba är sjuk kul och sjukt svettigt ! :D

2010-07-19 @ 00:35:27
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0