Movietime.

I fredags lyckades inte filmen hålla mitt intresse särskilt länge, så jag var lite spontan istället och drog ut och drack öl. Trots att planerna inte riktigt slutade som jag hade tänkt, så var det ändå en mysig kväll :)

I lördags tog jag det bara lugnt hemma med lillasyster och myste som bara vi kan. På kvällen stack jag till älsklingen, vi köpte pizza och tittade på några nya filmer. Bland annat en thriller som var lite småläskig, handlade om ett par som skulle ut och campa och naturen slog tillbaka på dom. Det var ormar, pilar, lik, en attackerande örn och en gigantisk sjöko. Haha rätt flummig film egentligen men ändå bra! Kan inte minnas vad den heter nu dock. Vi såg också The Road, en riktigt bra film, gripande och jag grät som fan kan jag meddela. Sist satte vi på The Wolfman, men den somnade jag framför så det var inte riktigt min kopp te.



Idag (söndag) har jag också passat min lilla plutt och vi har solat massor. Åtminstonde jag, hon har mest suttit och ritat. När solen hade gjort sitt och vi var genomsvettiga trots bikinis, mängder med vatten och glass så gick vi in. Dags att titta på film såklart! Jag har lånat filmer av älsklingen så vi tittade på Kenny Starfighter och Upp.
Jag har sett båda tidigare, men det hade inte Denice så hon var överlycklig. Måste erkänna att jag faktiskt tycker dom är jättebra också..

 

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0