Blogglust - None.

Blogglusten dog. Mest för att jag känner att jag inte har så mycket att skriva eller inte så stor lust att lägga energi på det heller. Återkommer helt enkelt när jag känner för det. Kanske imorgon eller om ett halvår..



Kan berätta att i helgen umgicks jag mycket med syster
, vi åkte och badade/simmade, bastade och fikade. Det var mycket uppskattat av sötnosen.
I veckan har jag för första gången i mitt liv faktiskt gymmat. Det var en rolig upplevelse och inte lika hemsk som jag hade föreställt mig hehe. Hade sjukt nog bara lite träningsvärk i armarna dagen efter. Eller okej ganska mycket, de kändes något mörbultade och gav mig svårt att sova. Fast det beror nog till stor del på min vanliga värk också. Förhoppningsvis kanske den lättar lite nu när jag får lite rörelse och bygger upp lite muskler så småningom. Ska testa ett eller två gym till för att se vart jag trivs bäst och sedan joinar jag något.
Bra Emilie Bra!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0