Pride.

Tjo!
Idag tisdag
, pissregnar. Ska försöka ta mig till gymmet, var en månad sen förra besöket, aj.
Helgen bestog mest av chillblandat party. I lördags drog jag och bästis in till stan för Pridefestivalen. Mycket kul att se måste jag säga, nästa år joinar jag nog paraden. Inte för att jag varken är stolt flata eller bög utan för att det verkar vara en sjuhelvetes skön stämning. Kvällen avslutade vi sedan i sumpan med en bärs och lite nötter på Gustos uteservering, mys!



Fuck vad det stör mig att min kamera inte längre lever, jag som älskar att ta bilder. Får försöka hitta något annat alternativ helt klart.

Igår var jag och storhandlade på City Gross och tanken är att jag nu inte ska behöva köpa någon mer mat denna veckan (lycka till Emilie..). Inatt sov B här, så nu luktar det killparfym i hela lägenheten förutom på toan där det stinker tigerbalsam haha..

Anyhow, har inte så mycket att skriva så måste väl tvinga ut mig själv i regnet nu antar jag.
Latero folks.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0