Grönan 7/8 2010.

Såklart valde vi att göra Gröna Lund sommarens absolut regnigaste dag.
Men lika kul hade vi ändå, iförda ytterst läckra enorma gröna tält. Åkte massa karuseller, käkade hamburgare och drack några öl. Älsklingen ville vinna en elgitarr men fick nöja sig med en uppblåsbar haha! Sommarkrysset var igång och Ola repade heeeela dagen med sin senaste låt som snabbt satte sig på hjärnan. Det var kallt, vi var genomblöta, håret hängde i ansiktet likt en slickad katt och sminket var nere vid naveln ungefär, men jag var barnsligt lycklig..














Myspys.

Kvällens roligaste blev helt klart en random snubbe vid ett annat bord som säger högt "Vill ni hööra en lååt?" varpå jag skriker "Klaaart vi viiiiilll" .. och sen tar han ton och sjunger världens längsta jäkla suparlåt. Komiskt var bara förnamnet och vi garvar på, ända tills det kommer fram en tjej till hans bord och ser jättesur ut och säger "nu går jag". Hahaha illa! Snubben muttrar då för sig själv "jag får aldrig sjunga klart.."

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0