Som jag längtar!

Inspelningarna av "Sex and the City 2" är ju sedan länge igång för fullt. Den 28e maj 2010 har den biopremiär och gissa vem som kommer se den då? - JAG såklart. Var på premiären av första filmen och ska vara det på andra också. Det är en sjävklarhet. Är det någon serie jag absolut alltid älskat och älskar så är det SATC.

Counting the days..



Det har ju ryktats väldigt mycket om att dessa två tjejer har svårt att komma överrens och ständigt bråkar. Jag tror inte det stämmer, vad tror ni?

 

Modet verkar vara rätt galet i nya filmen!




Kommer Samantha verkligen att gifta sig? Vad tror ni?


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hoho längtar sjukt mycket! :D



Sv; Tycker absolut att du ska testa, sjukt gott.



Puss

2009-09-27 @ 22:05:28
Skrivet av: Piinky the one and only♥

javisst är de det , här är min nya blogg

2009-09-27 @ 22:23:16
URL: http://caandyfreak.blogg.se/
Skrivet av: Blubbo

sv: Jaa som det ser ut just nu kommer jag tamefan ha ganska fint med pengar om jag säger så. Ett stort plus i kanten hih. Får se när jag gör en visit hemma igen.



Hoppas ganska snart så får vi ta den där middagen. Måste bara passa in så att Ange är hemma då med ;)



Carries lite "utflippade" kläder var ju bara för balla! :D Tyckte faktiskt det var skitsnyggt ^^

2009-09-27 @ 23:19:46
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0