♥ My beloved Friends ♥

Samtliga Vänner-stjärnor har nu tackat ja till att spela in en långfilm baserad på serien.
Filmen beräknas ha premiär sommaren 2011.
Gissa vem som även ska vara först in på denna premiär? - jag Jag JAG!

Hur kan man inte älska dessa underbara karraktärer? 

"James Michael Tyler, som spelade birollen Gunther i ”Vänner”, berättar om den kommande filmen med stor entusiasm.

— Jag älskade verkligen min tid i showen och ser fram emot att träffa det gamla gänget igen. Jag hoppas bara att vi kan göra komediserien rättvisa i en film, säger han till News of the world."



Jag tror filmen kommer bli grym och jag längtar galetgaletgalet! :D

Läste den underbara nyheten på Msn Nöje.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0