Guldklimpen.

Har precis käkat middag, som ikväll bestod av kyckling och potatissallad. Enkelt och gott.
Nu sitter jag och knappar och försöker lära mig min nya mobil. YES YOU HEARD ME ;) Moschlet har fixat en gratis mobil till mig, som visserligen är "begagnad" med lite repor här och var, men den funkar utmärkt! Framförallt kan jag faktiskt höra vad folk säger som ringer nu och dom kan höra mig haha.

Telefonen är guldfärgad och härmed döpt till min lilla guldklimp!

Nu sitter jag och väntar på att Cicci ska komma förbi och hämta sina grejjer hon glömde tidigare idag och så ska vi kolla på Idol tillsammans :)

 


Kommentarer
Skrivet av: FEBB

SMART DÄR! HÄR ÄRE NGN SOM KAN MODE ;)

2009-09-17 @ 21:07:05
URL: http://febb.blogg.se/
Skrivet av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

mysig bloggg =) är allt bra ? =)

2009-09-17 @ 22:48:03
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0