Gratisbio.se

Gillar ni att gå på bio? Gillar ni att shoppa?

Det kan man göra gratis om man blir medlem på gratisbio.se. Medlemskapet är helt utan kostnad och du samlar ihop poäng genom att tex besöka olika hemsidor, värva vänner till sidan eller att blogga om den. Poängen växlar du sedan in mot biobiljetter, tidningsprenumerationer eller presentkort i valfri butikskedja. Allt skickas hem till dig smidigt och enkelt.



Det här är den enda gratis-sidan som jag har provat som faktiskt fungerar bra! Du tjänar snabbt och lätt ihop poäng och sedan är det bara att ge sig ut och shoppa eller gå på bio.

Jag ska snart beställa hem ett presentkort tänkte jag.
Det blir nog antingen H&M eller Gina Tricot tror jag. Det finns massor av butiker att välja mellan, som både säljer kläder, mat, resor, skor, smycken, böcker, heminredning, smink, filmer, musik, elektronikprylar.. ja you name it!

Blir du medlem via min länk så får ni 75 poäng på en gång och sedan är det bara lite poäng kvar till första biobiljetten är ihoptjänad.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=54061


LYCKA TILL!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0