Gårdagen.

Jag hade jättetrevligt och kul igår! Trevligt sällskap hos Bella på middag och god mat. Tillbaka till mig för att föra lite med flödande alkohol och Magnus Uggla på hög volym. Haha. Vid tio tiden kanske så rörde vi oss mot The Cave. En ren chansning och jag tyckte det var skitkul! Rockklubb i sumpan med livebandet Engel på scen. Grymt! Jag funderar på att bli hårdrockare..

    
   
   
  



Någon som inte vill synas på bilderna? - Säg till så tar jag bort.

Idag har det varit en slappdag med älskling, som inneburit traditionell bakispizza och chips i soffan framför tv:n. Nu tycker han att jag ska komma och titta på Disney med honom så jag ska gå och mysa ner mig. Underbart! :)
TACK för en trevlig kväll igår alla! 


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0