Evening over.

Angeklicko drog sig hemåt för en stund sedan och vi har haft det jättetrevligt. Tacosen var underbart god, Idol var lika underhållande som vanligt och skitsnacket var lika flödande as allways. Wunderbart!

 ... Söta korvklunk!

Hennes vintetra..



Även jag smuttade lite på vinet, vilket är ytterst ovanligt då jag hatar vin! Men det här var en av de minst äckliga jag smakat iallafall haha. Denna osmickrande bild på mig och glaset, bjuder jag på ;) Haha försöker vara lite charmig och blinka där, så fel det kan bli! hahah..


Kommentarer
Skrivet av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

mumsigt =) jag har vart på bio. dudÅ?=)

2009-09-19 @ 00:25:51
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0