En tyngd har lyfts från mitt bröst!

Idag har jag varit iväg till banken och ordnat upp allt, så mina böter är nu betalda! Jag är fruktansvärt lättad över att pengar fanns och att det gick smärtfritt. För typ första gången så blev jag faktiskt trevligt bemött också. Härligt!

  

Jag i bilen haha!

Efter banken så åkte vi till Kista för att gå presentjakt till mamma som fyller år på torsdag. Lite smått fick vi tag i iallafall, men jag tänkte komplettera med någon bra tidning och något gott att äta också. Plus att jag erbjudit mig att passa lillasyster så hon och hennes sambo kan gå på bio eller liknande.
Himla bra dotter jag är!


Kommentarer
Skrivet av: AGNES

SV: Så bra =) Jag är sjuk så sådär :P Ja, eller hur? De är skitsnygga =)

2009-09-15 @ 19:00:35
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0