Satc 2

 

För ett tag sedan fanns dessa bilder över hela nätet (bl.a här i min blogg) som ett litet smakprov på vad man ska få se i Sex and The City 2. Jag själv och säkert många andra började fundera på om det kommer vara något slags 80-tals mode i filmen. Nyss läste jag svaret på Starlounge.

Filmens stylist Patricia Field avslöjar för tidningen People hur pudelfrisyrerna kommer in i bilden.

- Scenerna är från filmens början. Carrie väntar på att möta upp sina tjejkompisar och hon tänker tillbaka på när hon först flyttade till New York på 80-talet och hur hon träffade Samantha och Charlotte.

Däremot vill inte Patricia svara på den stora frågan om Carrie kommer bli gravid.

- Det får ni själva se!


Åååh så jag längtar till premiären!!



Tror ni att Carrie och hennes Mr. Big kommer få tillökning i nya filmen?


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Haha vilka bra bilder du hade hittat, hoppas du får en underbar fredag nu med en ny pudelfrilla kanske :D

2009-10-23 @ 09:29:14
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Skrivet av: Smajlin

aah det kanske dom får :O

måste se 2an =)

keep me updated when you do :D

2009-10-23 @ 13:51:51
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0