Painful.

This is going to be painful.



Jag ska inte längre skåda mig själv utifrån utan vara mitt i.

Kom precis hem från psykologen och det var ett mycket intressant samtal vi hade idag. Nya planer har gjorts och jag kommer bli tvungen att en gång för alla lägga alla känslor på bordet. Känslor som jag inte vågat ta på. Alls.
Det kommer bli jättejobbigt insåg både hon och jag, men det är nog nödvändigt. Något ska hända och jag är livrädd. Min största skräck finns inom räckhåll. Kanske även min hjälp. Den som lever får se.

Vilket härligt väder det är ute! Okej liiite för kallt men soligt och fint annars. Väldigt skönt med frisk luft.
Det var en kvinna som föll ihop på tunnelbanan och ambulans var på väg, runt henne stog massa människor som hjälpte så jag kände att jag inte gjorde någon nytta där, så jag gick.

Nu ska jag laga lite lunch.
Ciao.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0