Montag.

Godmorgon Sverige. Jag sitter och käkar havrekakor och ska strax börja sminka mig inför dagen. Först vankas det ett möte med min psykolog och sen ska jag eventuellt åka in till stan och möta upp Bella som ska krascha hos mig i några dagar. Kommer bli mysigt.

Vad vi hittar på i stan idag det vet jag inte, men något satyg brukar det alltid sluta med när vi är i farten :)
Ikväll ska det käkas Tacos i feta mängder iallafall har jag bestämt. Good shit. Har varit så grymt sugen på det nu ett par dagar, förvisso är jag nästan alltid sugen på Tacos. ♥

En gammal pic på moi och Tinkerbella.21a september 2007 ♥


Kommentarer
Skrivet av: Hugo

oj vad långt hår bells hade :D

2009-10-26 @ 08:43:23
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0