Mittwoch.



Det här är en väldigt ocharmerande bild på mig från en väldigt ocharmerande tid i mitt liv.

En bild säger verkligen mer än tusen ord. I detta fall säger den hundratusentals ord till mig och massa minnen kommer upp till ytan. Tyvärr smärtsamma minnen den här gången. Jag skulle aldrig vilja radera de dåliga ångestframkallande bilderna, för de påminner mig om att jag inte har det sådär idag. Genast känns det något lättare. Alla upplevelser i en människas liv formar personen till det den är. Och det sägs att det som inte dödar dig, gör dig bara starkare.


Onsdag idag och tyvärr kände sig inte Ange så kry så vi ska kanske ses imorgon istället. Just nu varvar jag jobbsökande med att spana in senaste The Hills avsnittet. Om ett tag ska jag ut på en promenad och styra kosan hem till älsklingen. Ska övertala honom om att göra köttfärssås á la Herr Morris och Brandy :D

 


Kommentarer
Skrivet av: Piinky the one and only♥

härligt att höra , ja med mig är de bara bra =)

2009-10-21 @ 16:21:50
URL: http://caandyfreak.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0