Mina barns namn.

Jag har inga barn, men vill jättegärna ha i framtiden. För skojs skull testade jag på vad våra (jag & min killes såklart) barn skulle heta, om vi får några en vacker dag.

"Det är en sida med en namnslumpgenerator som föreslår namn utifrån vad föräldrarna heter. Ett enkelt och kul sätt att få namnförslag".

Om vi får en son så föreslogs namnet Jon. Och om vi får en dotter så ska det tydligen bli en Jane.

Jag fattar inte riktigt logiken i det hela men det var himla kul att testa på, tror dock inte det blir varken någon Jon eller Jane faktiskt. Haha! Testade även att skriva in mina föräldrars namn och vad deras dotter skulle passa heta (det vill säga jag) och guess what??
Det blev Ulvhild. Hahaha. Nästan så jag uppskattar mitt namn lite nu. Jag känner mig inte som en Ulvhild nämnligen.

Provade även om det gick att bara skriva in ens eget namn och söka på förslag till en eventuell dotter och resultatet blev Helmi. Det tyckte jag var lite tufft för så heter min kära mormor ♥.


Kommentarer
Skrivet av: Linda - ndaiL

va kuL!

2009-10-04 @ 23:10:36
URL: http://ndail.blogg.se/
Skrivet av: Blubbo

sv: Haha ja men där ser man. Söndagsmys är nice :D



Uuh, testade också det där för ett tag sen å jag fick typ John å Jean som förslag på mig å perkka :P Men de var lite coolt att de rekomenderade Helmi :)

2009-10-05 @ 07:26:28
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0