Inspirationen tryter!

Torsdag idag. Snart helg, can't wait!
Idag har jag tagit mig en lång skön dusch och sen har jag städat och rensat lite i min stora låda under sängen. Jag har samlat på mig väldigt stora mängder prylar under åren och många flyttlådor kommer behövas kan jag säga. Har även slängt en del saker, vilket jag brukar ha svårt för. Men ut med det gamla och in med det nya. Sen behöver man faktiskt inte ha inredningsprylar man vet med sig att man aldrig någonsin kommer ha framme.

Slutsats:
Jag behöver aldrig köpa en enda tomte i resten av mitt liv!


Min inspiration tryter idag och jag känner mig rätt tom. Ge mig kraft och styrka!
Egentligen är jag ju helt fantastisk. Jag måste lära mig att inse det bara.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0