Ruggigt kall onsdag.

Redan onsdag och det känns hur skönt som helst!
Alltså vilket väder vi har fått, så fruktansvärt ruggigt kallt ute nu. Vid åttatiden imorse vandrade jag långa vägen hem från älsklingen och höll på att förfrysa totalt, trots att jag hade bultat på mig både vantar, mössa och halsduk. Efter någon timme hemma tittade jag ut genom fönstret och det snöar!! 

              Bästa väckningen imorse av att Chayenne studsar upp i sängen och gosar med huvudet på min mage :)


Gammal bild på oss.

Måste säga att det däremot var väldigt mysigt att komma in i värmen och krypa upp i sängen med en kopp varm choklad och min älskade bok, som jag snart är i slut-tampen på nu :)

Om några timmar ska jag hämta min syster och tills dess är det vissa nyttigheter som gäller i form av jobbsökande, klädvikande, diskning och ifyllning i mitt veckokort. Plus att jag tänkte ta igen lite av de program jag missat de senaste dagarna haha. Svenska Hollywoodfruar, Ensam mamma söker, Andra Avenyn och självklart senaste avsnittet av The Hills. 

                                  Åh våran Lasagne blev så god igår och du gjorde en sån himla god bechamelsås älskling ;)

Nu: Plocka kläder och vika in i garderoben!


Kommentarer
Skrivet av: josefin

tack så mkt :)

2009-10-14 @ 12:35:02
URL: http://stendahl.blogg.se/
Skrivet av: Hugo

fusk att ni har snö:P

2009-10-14 @ 17:08:37
URL: http://theneverending.blogg.se/
Skrivet av: smajlin

heheh aa =) ere din hund? va sööt!<3

2009-10-14 @ 22:38:44
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0