Fredagskvällens planer.

Det bli troligen en hemmakväll för min del, men man ska aldrig säga aldrig. Om ett tag ska Billyboy komma hit och vi ska ta över soffan med bira bira bärs framför Idol. Ikväll är det ju Michael Jackson tema, vilket var väldigt förtippat. Favoriten Erik ska tydligen sjunga "Thriller", kommer bli intressant. Jag tror han grejjar det galant! Det rimmade ju typ haha.

Iallafall så fick jag lite panik med att hinna till systemet innan de stängde så slängde på en mössa på mitt nyduschade blöta hår och skyndade mot Pressbyrån för att fylla på mobilen. Slängde iväg en sms-biljett, trots att jag svurit på att bojkotta SL lokaltrafik efter mitt lilla missöde med dem. Hur som haver så kom jag och mitt osminkade fejs fram i tid och jag plockade på mig lite smått och gott.



Jag dricker inte så ofta längre så det ska bli wunderbart att ta sig ett par glas med älsklingen. Sedan får vi se vart kvällen tar oss, antagligen inte många centimeter ifrån soffan men who knows.
Hör av er om det händer något kul vettja! ;) 

 

Wooops favvo-chipsen fick också följa med hem..

Kommentarer
Skrivet av: veronika

Ingen fredags utan snacks säg :)

2009-10-16 @ 22:23:50
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Skrivet av: lovisa

okej okej! =)

det är några jättenära vänner till oss som ska gifta oss. och det ska bli riktigt kul tycker jag! =)) längtar faktiskt väldigt mycket, mest över att få klä upp si sådär jättefint och så.. hahahaha :DD

jag hoppas att din fredag vart bra och att din kväll också blir det! =)<3

2009-10-16 @ 22:36:08
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Skrivet av: CARRO - ThinkPink ♡

SV: jodå det är bara bra! :D haft en mysig fredagskväll?



Ja man uppskattar det mer om man inte dricker så ofta!

2009-10-17 @ 00:18:14
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0