Spikmattans underverk och min middag.

Oj så skönt och avslappnande det är att ligga på en spikmatta. Ni som inte har testat, gör det!

Jag som har väldigt jobbigt med spänningshuvudvärk, stel nacke och värk i axlar, käkar, huvud och rygg har äntligen hittat en snabb lösning. Ibland släpper inte värken helt, men för det mesta gör spikmattan faktiskt underverk. Man ska ligga utan tröja och från början sticker det och gör ont av taggarna men det förvandlas sedan till ett slags behagligt dunkande och en varm känsla sprider sig över hela ryggen och nacken. Jag blir iallafall sjukt avslappnad och idag somnade jag till och med en liten stund :)

Tittade nyss på "Unga mödrar" och käkade lite middag, som idag bestod av pastapennor och tonfiskröra.


  + 

Värmde upp lite creme fraiche med smaken paprika och chili, hällde i en skvätt mjölk och jättelite soya och blandade ner tonfisken. Superenkelt och jättegott att ha till pasta.


Kommentarer
Skrivet av: S A N N A ♥

Åh, det där låter gott!

2009-10-05 @ 19:34:53
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Skrivet av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

SV: Jodå det är bara bra med mig. Sitter och svarar kommentarer, vad gör du då? :))



Ja, jag funderar på den i vitt, älskar vitt så ;D

2009-10-05 @ 20:26:42
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

Alla säger att spikmattan gör underverk :) Jag har sömnproblem om borde kanske prova den.

2009-10-05 @ 20:56:30
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0