Denna jäkla lista.

För ungefär ett halvår sedan så publicerade jag den här listan med tillhörande svar. I brist på något att göra just för tillfället så slänger jag in den igen med lite ändringar i svaren.

Bara för att jävlas så säger jag att jag utmanar mina små sötisar Blubbo och Hugo också.

1. Hur gammal är du om fem år?  27 .. Holy fuck (!!)
2. Vem var den sista du träffade? Patric.
3. Hur lång är du? Hela 1,58.
4. Vilken var den senaste film du sett? Igårkväll kollade jag på "Ett päron till farsa i Las Vegas".
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Aha vad roligt :)bara hojta om du får lust senare lr nåt " -Till Ange.
6. Vem ringde du senast? Pappa, men han svarade inte.
7. Vad är helgens planer? Inga än så länge.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill och till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.
10. När såg du din mamma senast? Tidigt imorse.
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusblå.
12. När vaknade du idag? Vid sju.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Måste svara nej.
14. Vilken är din favoritplats? I älsklings armar. 
15. Vilken plats föredrar du minst?
 Lötsjön?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i en mysig lägenhet/villa med min sambo och mina då två barn.
17. Vad skrämde dig som barn? En viss person och häxor.
18. Vem fick dig att skratta senast? Billy.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För ung är man väl aldrig, men har inget behov av att ha några.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Hur många kuddar har du i sängen? Räknas prydnadskuddarna? Isåfall har jag åtta stycken haha.
22. Hur många landskap har du bott i? Uno.
23. Har du spytt på nån nångång? Hm ja en snögubbe och mig själv.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor.
25. Är du social? När jag vill.
26. Vilken glass är din favorit? Kanske daimglass eller någon med krossad choklad och massa grejer i.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skrika mig hes och fira galet.
28. Tycker du om kinamat? Yes.
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med något på mig, tycker det är mysigast.
30. Tycker du om kaffe? Hell no.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller O'boy.
32. Sover du på nån särskild sida? Nja vrider och vänder mig.
33. Kan du spela poker? Håller på och lär mig..
34. Tycker du om att mysa? Jag älskar att mysa! :D
35. Är du en beroende människa? Beroende människa?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, känner till ett par stycken.
37. Vill du ha barn? Jajjemen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv och mina älskade.
42. Äger du dyra smycken? Nje inte direkt.
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Haha nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? *Censur* .. haha nej choklad!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Billyboy har sina stunder ibland.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett mitt på vänstra knät, från trappjäveln i Ursvik.
47. Vad har du för ringsignal? Alesha Dixon - The boy does nothing.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja det har jag.
49. Flirtar du mycket? När jag vill ;)
50. Vart togs din profilbild? I mitt sovrum.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej. Förvisso har jag aldrig försökt.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Är det någon där? - Marian Keyes.
54. Läser du dagstidningen? Ibland, inte dagligen.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Självklart.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Minns inte. Lyssnade på MTV nyss.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer.
59. När var du i kyrkan senast? Please forgive me Father.
60. Är du nöjd med din kropp? Nja, den fungerar så då borde man vara nöjd iallafall.
61. Är du gift? Nej.

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

tack, bitch :D

2009-11-09 @ 22:06:57

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0