Fem dagar kvar..

Till min födelsedag woho!! :D
Känner mig sådär barnsligt spänd nästan utan någon egentlig anledning, mer än att jag fyller år då. Har inte känt en sån känsla på flera år så det är kul :)
Vet inte riktigt vad som händer på min dag men det blir nog något firande med familj, vänner och älsklingen iallafall. Kanske går ut och äter eller något. På lördagen efter vankas det Gröna Lund dock om det blir fint väder. Jag hoppas på det, vore nice att käka och öla lite i solen med trevligt folk och framförallt åka en massa karuseller och skit :) Måste bara säga att jag är grymt besviken på att dom har tagit bort Vikingagungan på Grönan, då det var min stora favorit, hoppas den kommer tillbaka! Men jag kan nog roa mig ändå, tänk om man skulle ta och supa ner sig och köra Lustiga Huset med en fylla hahaha eller typ Spökhuset, fan vad skojj!



Jag kollade nyss klart på Mr and Mrs Smith, det var första gången jag såg hela den filmen faktiskt och den är ju allt lite ball. Dom är snygga, sexiga och tuffa. Me like ;) Sen var den lite humoristisk enligt mig också så den var ju definitivt inte pinsamt seriös iallafall.
     

Jag har alltid tillhört Team Aniston, men måste medge att dom där två är ett jäkligt hett par!

Annars då?
Jag har tappat bloggsuget rejält och har absolut inget att skriva alls egentligen. Tycker det ibland kan vara skönt att bara skriva lite vad fasen som helst och bara låta fingrarna glida över tangenterna, men har inte haft varken tillgången till en dator eller någon lust att skriva just här så då blir det kass update. 

Den senaste tiden har jag umgåtts med mitt koshel, fikat, glott filmer, festat, umgåtts med älskling, sökt jobb, spelat badminton, storhandlat, grillat, solat, kramats, spelat spel, promenerat, svullat godis, varit hos psykologen unt so weither...

Ångesten
har knackat på ibland men jag har för det mesta vägrat öppna, några få gånger har den varit så stark dock att "dörren" har glidit upp på glänt och den har smygit sig in. Jag fortsätter äta min medicin och går på möten, under nästa vecka ska jag förhoppningsvis bli kallad till ännu en ny psykolog som ska ta sig an mig. Jag verkar vara knepig.

Min sötnos har förresten fått ett nytt smeknamn! :)

Jag:
Baby du är som en liten knölval..
Han: Jag är ingen knullval!!

Hahaha numera är du faktiskt min KNULLVAL, du har dig själv att skylla ;)

Nej om man ska ta och placera sig i sängen nu med lite Mintkrokant och en ny film kanske. Känner för en svensk film.
Puss och kram.
 

Kommentarer
Skrivet av: Klick

Hej Pling! Jag ville bara säga att jag saknar dig, och att vi måste ta och ses snart! Hoppas du mår bra! Puss och kram

2009-05-09 @ 04:36:23

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0