My birthday!

Hurra                                                                                        
Hurra
Hurra
Hurrraaaaaa!!!! För mig :)

Älsklingen
var så söt inatt, han gick och lade sig vid åtta redan för att han hade ont i huvudet och så men så fick jag ett sms av honom vid tio över tolv inatt där han grattade mig. Gulliplutten hade satt på timer för att kunna vakna och skriva massa söta saker och sedan somna om :D hihi tack hjärtat!!

Nu på morgonen blev jag väckt av mamma och syster som kom insjungandes med presenter :) Ett par örhängen, ett nytt fluffigt täcke, en showergel, presentkort på H&M och pengar. Tack så jättemycket! Dom kommer spenderas väl och dessvärre väldigt fort då det kliar i mina shoppingfingrar haha! Så fort det öppnar här i centrum så ska jag springa ner och hämta ut mitt paket från mormor och morfar också. Dom ringde mig och sjöng för ett tag sedan haha dom ska alltid ringa lika tidigt :) Tack så mycket!!

Nu blir det dusch och sedan fixa till mig för dagen. Blir antagligen att träffa moschel och fika lite och titta i affärer, mysigt! Sen mot kvällen bär det nog av till baby, vi får se vad vi hittar på hihihi.. :D

PUSS på er!

Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

Grattis som fan! :D Sen får du berätta allt om dina fina presenter :) Pussen på ussen!

2009-05-14 @ 10:34:23
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0