Middag och spikmatta.



Har nyss käkat middag med mamma och syster. Det blev lax och ris med youghurtsås, riktigt gott! Just nu degar jag framför The Hills och väntar på att älsklingen ska ringa så vi kan bestämma vad som händer ikväll. Jag har tryckt i mig alvedon och tänkte lägga mig på spikmattan i tio minuter nu! Mamma köpte en "spikmatta" på hälsokosten för några veckor sedan och den ska vara väldigt bra mot spänningar tydligen så jag testar gärnet. Det gör ont i början men det avtar efter ett tag och en varm känsla uppstår och ett slags stimulerande dunkande över rygg och nacke.

Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

Duu, spikmattor är kanoners! Jätte bra investering din morsa gjorde där. Vi har massa sånna på jobbet för att öka blodcirkulationen å sånt. Kan nog hjälpa dig långsiktigt mot värekn iaf ^^

2009-05-29 @ 08:46:25
URL: http://blubbo.blogg.se/
Skrivet av: hugo

coolt!! Hjälper den?

2009-05-29 @ 11:15:41
URL: http://theneverending.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0