Imorgon blir jag ett år äldre.

Tänk vad sjukt fort tiden går ibland. Imorgon fyller jag 22 år. 22!!!! Pensionen nästa ungefär!
Nej riktigt så illa är det vell inte.. Jag hoppas att mitt tjugoandra år i livet blir fyllt av lycka, framgång, kärlek och vänskap och framförallt att jag själv och alla nära och kära får vara friska och krya. Vad fint det där lät nu :P

Hur som haver skorna skaver, Idag har jag storstädat hela lägenheten och varit allmänt duktig *applåder*. Tagit hand om syster och hjälpt med läxor och sånt. Shit dom har svåra läxor redan i tvåan och på vissa lästal får jag till och med tänka till ordentligt, hur intelligent känner man sig då på en skala? Det märks att det var ett ex antal år sedan jag gick i plugget höhö.

 ... Äkta IQ-fiskmås bild.

Jag kommer säkert inte kunna sova ikväll hihi, ni vet sådär som man kände när man var liten och fyllde år dagen efter. Vad töntig jag är 8-)  Min stora förhoppning är iallafall att älsklingen inte insjuknar rejält nu, eftersom han känt sig hängig idag. Vill hitta på något roligt/mysigt imorgon! :) Ska iallafall hämta ut ett paket på posten imorgon från mormor, undra vad det innehåller mihi :D Spännande!

Nu ska jag strax ta mig ett låångt bad och sen ska jag glo på Fråga Olle och Girls of the Playboymansion. Haha jag tycker det programmet är jättekul och underhållande, Kendra is the shit!
     

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0