Ananas och citrus.

Inne på cider nummer två och den är god, smakar isglass. Ska om någon timma bege mig iväg mot bussen och möta upp pojkvän för att krasha hemma hos honom. Lovely.

Trots mina nyss fyllda 22 år så ser jag fortfarande ut som en fjortis ibland, tänka sig. En schleten sådan, aj.


I lördags var det grönan som gällde och det var ju helt wunderbart att vara där igen efter ett par år sen sist. Första gången jag var där med Billyboy dessutom :) Det blev bara vi och Robin och Tilda men roligt var det! Förutom möjligen min lilla panikattack innanför Spöhusets spärrar. Yes innanför, efter många övertalningar betalade jag och gick nervöst förbi spärren. Där stog jag halvskärrad och väntade in dom andra och vad går ut ur huset och rakt emot mig då??? Jo ett jävla psykiskt monster som skrek något med hes röst på typ tyska åt mig och jag blev ju skitskrajj och skrek på hjälp. Inte fan ger han sig för det, monstret som nu i efterhand liknade en psykadelisk svamp litegrann, utan han stirrar på mig och kommer emot mig med gravallvarlig min och tar upp en jävla kedja och slår till mot ett räcke så det dånar satan. Jag hade paniken i kroppen vid det här laget och pissade nästan ner mig av rädsla plus att jag nästan började böla. Baby tröstade mig och såg hur förbaskat vettskrämd jag var och sa åt mig att gå ut därifrån varpå jag med raska steg gick förbi alla småungarna och ut ur helveteshuset. Never again.

Annars åkte vi det mesta och hade görkul, käkade pizza och hinkade lite cider och öl mellan varven. Härligt! Tiden gick verkligen fort och det blev hemgång med båten innan vi hade hunnit åka den nyaste attraktionen på grönan, nämnligen Insane. Nåväl om jag har pengar så blir det lätt en gång till i slutet av sommaren och då ska även den betas av! Hihi.

  
Ugly pic på mig och baby på båten in mot grönan.         Robin och Matilda på båten.

*Klunk Klunk*
Snart dags att knäcka cider numero tres I think. Good times good times.

Någon som vet när det är pridefestival by the way? Lite sugen på att gå muhaha.

So long!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0