Alles Freitag.

Igårkväll regnade det galet så jag var inte lite blöt när vi kom hem, man kunde i princip hälla ut vatten ur mina skor. Vi blev inte så långvariga iallafall vilket var skönt pågrund av det hemska vädret. Brända mandlar, lite trevligt folk, spana in olika stånd med prylar och t-shirts och diverse.

Det där jag skrev om filmerna by the way det blev inte tio filmer den här gången, det blev tjugo stycken!!
Rätt billigt ändå, tjugo stycken filmer för bara 600 kronor och det var inga gamla konstiga rullar heller utan vissa har precis gått på bio :)
Kan ni gissa vad vi har gjort idag? Glott film så in i ******* ;) Efter många timmar framför burken blev jag rastlös dock och tog Chayenne med mig ut på promenix. Vad skönt det är att gå ute med en hund i skogen och bara känna lukten av alla träd typ.

Ikväll blir det nog lugnt, mat ska lagas och fler filmer ska ses!
Vad ska ni göra?


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0