Torsdagen.

Spenderades med Kokko :) Vi tränade lite (!) tro det eller ej, svettigt som satan men härligt efteråt. Sen var det dags för att hämta lillasyster och handla lite. Lagade spaghetti och köttfärssås och det blev jättegott. Vi spelade yatzy också och jag blev ägd som vanligt, lillgrisen vann stort och sen vann koschel med fyra poäng över mig, den haggan!

Strax innan åtta
så segrade sötsuget och det blev att styra fötterna mot affären igen. Glass och mumsmums inhandlades och filmen "Säg att du älskar mig" slogs på. En film med stora potientialer (stavas det så?) men som ändå faller på taskigt skådespeleri och dålig inspelning samt ljud.


Chokladglass med kanderade pekannötter och mini-marschmallows. Gott som fan!

Nu ska jag ringa älskling och störa honom lite tänkte jag och sen blir det nog tv en stund innan jag lägger mig. Ska upp relativt tidigt imorgonbitti och få håret fixat. Äntligen lite fräsch ny färg och klippa bort mina galet slitna toppar, Lovely!

Guten Nacht people.  

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0