Good nighty typ.

Nu kryper jag ner i sängen och kollar på "This is England". Ska inspireras av deras coola klädstil. Rockabilly-frillor och kängor är hetthetthett!  Jag hoppas min jäkla huvudvärk ska gå över också, en ostmacka och alvedon borde göra susen. Sen kan man alltid hoppas på en god natts sömn.


Ångesten har legat och gnagit i mig idag men jag har lyckats stå rakt upp och slagits mot den. Idag vann jag stort och det känns helt okej just nu. Vet inte riktigt om min medicin fungerar, det kan hända faktiskt. De enda insättningssymptom jag tycker mig känna är lite rastlöshet och lite yrsel ibland. Får se om läkaren vill höja min dos nästa vecka.

Nu sängen!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0