Bloggsuget dog - Fredag den 13:e idag.

Varför bloggar jag egentligen? Den tanken slog mig nyss. Skönt att skriva av sig ibland förvisso men det behöver jag ju knappast göra på en blogg så att andra kan läsa det. Trots det så gör jag det då och då, men jag skriver sällan något intressant. Ändå har jag läsare. Okej inte överdrivet många direkt men ändå.

Fredag idag och den ska återigen spenderas med lill-koschlet framför Let´s Dance. Ny tradition? Vi lär nog trycka i oss en pizza eller två som tilltugg ikväll tippar jag på. Beach tvåtusenaldrig siktar jag in mig på! Var natten spenderas får jag se.
 ... Could it be more sexy? Vi förra fredagen.

Imörrn ska jag in en sväng till stan med koschel och hjälpa henne med en grejj, om jag inte mår sämre förstås. Har börjat känna mig sjuk och det vore inte konstigt om jag blir det eftersom pälsklingen ligger hemma och mår pytonorm just nu, Stackarn!

Jisus vad tiden går fort ibland! Nu ska jag börja fixa mig lite inför kvällens date.
Big Hug.
 ... Emilie i festartagen förra helgen. Haha!


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0