Svullination.

Titta vilken sötnos jag låg och myste med i sängen igår! ♥


Jag har precis spenderat en timme slöandes i soffan, underbart skönt! Idag är jag inte på topp.
Handlat har jag lyckats göra iallafall och bemästra diverse ångesttankar har jag också klarat galant. Wunderbart. 
Det som stör mig just nu är att jag är yr lite till och från, möjlig biverkning från medicinen kanske..
Om cirka två timmar borde Koschel vara här och då ska jag ha middagen framdukad som den söta lilla hemmafru jag är. Senare blir det film, chips+dip, chokolade och läsk. Den nya smaken "Sourcream and Sweet Chili" var riktigt god.   ... Just lovely svullination-combi.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0